Klacht: Te Dure factuur

op 25 augustus 2016 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

PROBLEEM: Eneco stuurt foute, TE hoge afrekeningen die niet correct zijn volgens de meterstanden die door de consument worden door gegeven. Wordt lid van deze groep indien u ook de dupe bent van deze wanpraktijk.
Indien we met voldoende mensen zijn, hebben we meer draagkracht voor een klacht!

Indien er mensen ook dergelijke klacht hebben wordt lid van de groep: https://www.facebook.com/groups/311151702609476/?fref=ts

Wanneer Eneco geen te hoge facturen meer stuurt zonder daar enig bewijs voor te hebben. Sommige mensen zullen deze factuur betalen zonder stappen te ondernemen. Dit is pure afzetterij en zou dit mogen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 26 augustus 2016 om 10:28 geantwoord

Beste Wout,

Spijtig dat je vervelende ervaringen hebt met foutieve jaarnota's die worden opgemaakt, terwijl de meterstanden zijn doorgegeven.
Geldt dit probleem ook bij jou waar we je mee kunnen helpen? Ik verzoek je om contact op te nemen met Eneco België, (www.eneco.be) aangezien je nu bij Eneco Nederland terecht bent gekomen wij je gegevens niet in kunnen zien.
Daarnaast verzoek ik je om de link in je bericht te verwijderen, aangezien het niet de bedoeling is om reclame-uitingen te plaatsen in een klacht.
Hopelijk wordt de situatie snel en naar tevredenheid opgelost.

Danielle
Eneco Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door wout chielens