Klacht: Tandenknarsbitje

op 11 mei 2016 over Targetmedia in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,

Ik heb op 29/04/2016 een tandenknarsbitje bij tandenknarsbitje.nl besteld en 30,95 euro betaald via internetbanking.

Normaal gezien krijg je van je bestelling steeds een bevestigingsmailtje achteraf maar ik heb dit deze keer niet ontvangen.

Op de website belooft men een snelle levering maar het is nu reeds 2 weken geleden en ik heb nog niets mogen ontvangen.

Ik heb reeds gemaild naar de firma (2 x) maar geen reactie ontvangen. Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen maar het nummer is niet aangesloten.

Ik ruik onraad.

Kunnen jullie dit eens nakijken en mij hierover informeren?

Alvast bedankt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn bestelling ontvang of mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Targetmedia

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Targetmedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Belise