Mijn Klacht:
Krijg geheel onverwacht een sms bericht dat er 10 euro zou worden afschreven voor/door sora stream voor het stream abonnement. IK HEB NOOIT/BEN NOOIT AKOORD GEGAAN .
Ik heb nooit toestemming gegeven. En zegt niets te kunnen betekenen. Stuurt je van het kastje naar de muur. In mijn geval van 4 keer klanten service bellen, waarvan ik 2 keer in de wacht wordt gezet en niemand meer te spreken krijg. En 1 medewerker zegt niets te kunnen doen voor mij (bijvoorbeeld kpnpay uitzetten), maar dat zij in de KPN vestiging in Venlo dat wel kunnen.
Ik vanuit Lottum in de auto naar Venlo, vandaag 19 juli 2022 en 40 graden buiten. Alsof ik niets beter te doen heb….MAARRRRRR
Eenmaal daar wordt mij gezegd te bellen met de klantenservice want zij kunnen niets stopzetten, uitzoeken…..KPN, hou deze werkwijze vast, stimuleer deze wijze van service. Hopelijk zijn jullie dan snel naar de kloten.
Gewenste Oplossing:
MIJN GESTOLEN GELD TERUG STORTEN
