Mijn Klacht:
In 2020 overgestapt met de zakelijke nummers naar T-Mobile. Voordat we deze stap hebben gezet hebben we eerst geïnformeerd bij T-Mobile of ik met T-Mobile gebruik kon maken van de service doorschakelen (per nummer) naar mijn callcenter, zodat ook de telefoontjes bij geen bereik of in gesprek door mijn callcenter aangenomen konden worden. Dit was geen probleem volgens de medewerker van T-Mobile. In eerste instantie werkte dit de eerste maanden ook, maar sinds een half jaar kon dat ineens niet meer. Na meerdere bezoeken aan de T-Mobile shop en telefonisch contact bleek dat deze optie door T-Mobile gewijzigd was en niet meer mogelijk. Omdat ik wel ook aan de contractkosten van het callcenter vast zit, heb ik gevraagd bij T-Mobile om een oplossing voor dit probleem. Helaas werd er niet op mijn vraag gereageerd. In het laatste (6-7-2021) gesprek wat ik had met een medewerker van T-Mobile omdat ik de laatste factuur niet had betaald (en inmiddels afgesloten ben) werd mij alleen verteld dat ik gewoon moest betalen, niet onder het contract uit kon zonder extra kosten en dat ze niets voor mij konden doen. We hebben gezegd dat we onder protest de openstaande factuur gaan betalen. Toen ik aan de dame vroeg met wie ik gesproken had, hing ze op zonder haar naam te noemen. Inmiddels hebben wij veel financieel nadeel, niet alleen door de wijziging in het contract van T-Mobile, maar ook doordat zij onze nummers hebben afgesloten. De laatste factuur niet betalen was misschien niet de juiste oplossing, maar omdat er totaal geen reactie of begrip van de andere kant was, was dit ons laatste redmiddel. De openstaande factuur is inmiddels betaald.
Gewenste Oplossing:
Of er wordt nagekomen wat bij het aangaan van het contract beloofd is of ik moet het contract voortijdig kunnen beëindigen zonder extra kosten en met de mogelijkheid om onze nummers mee te nemen naar een ander.
