Klacht: Systeem fout kost telefoon

op 09 oktober 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 19-September-2016 heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij de Vodafone dealer nummer 00822112 (winkel Almere-buiten). Er is mij gezegd in de winkel dat de telefoon Apple iPhone 7 32GB Black binnen de 2-4 weken geleverd zou worden. Op 8-Oktober 2016 kreeg ik bericht dat ik de telefoon kon komen halen, daar was ik erg blij mee. Die middag ben ik naar de Vodafone winkel in Almere geweest. Deze hadden na 3 weken mijn telefoon ontvangen en ik kreeg deze in mijn handen. Ik moest enkel nog 4 euro afrekenen en dan zou ik de telefoon mee kunnen nemen.
Bij het afrekenen ontstond er een probleem binnen het systeem, maar die zou direct worden opgelost. Na een uur wachten kreeg ik te horen dat het contract werd geannuleerd en dat de telefoon die voor mij bestemd was andere klant gekoppeld werd. Tevens zou ik onder aan de lijst komen en weer tussen de 4-6 weken moeten wachten. Dit vind ik onacceptabel en geen juiste gang van zaken.

Ik verwacht dat Vodafone dit probleem voor mij gaat oplossen. En dat ik binnen een week mijn telefoon heb.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis van E