Klacht: Switch nog niet geleverd

Milina op 16 december 2019 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 29-11 een switch besteld met gratis labo pakket maar door een fout in het voorraadsysteem bij de mediamarkt is deze nog steeds niet geleverd.
Inmiddels 2 mails gestuurd waar ik geen antwoord op krijg en 5 medewerkers gesproken waarvan er 2 de lijn halverwege verbraken.
Om 18:16 een chat gestart .. om 21:18 een eerste antwoord van een medewerker en nadat ik mijn klacht neerleg is er wederom radiostilte.

Het is absurd dat beider producten alweer een week worden aangeboden voor de reguliere prijs met vandaag besteld morgen in huis maar dat mensen die al zitten te wachten nog niets geleverd gekregen hebben.

Sinterklaas is al verpest maar het ziet er naar uit dat nu ook kerst niet beter gaat worden. Al ruim 2 weken hebben ze mijn geld op hun rekening staan maar leveren ho maar ….

Als de producten uiterlijk woensdag hier aangeleverd gaan worden en ze een duidelijke compensatie verlenen aan mensen die hierdoor gedupeerd zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Reactie van de melder van de klacht Milina

1 jaar geleden - Inmiddels de bestelling geannuleerd want nu is het labo pakket zogenaamd weer niet op voorraad en ze kunnen niet garanderen dat beider voor kerst binnen zullen zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Milina