Klacht: retour nok parfum niet originele eur

op 22 april 2019 over Superwinkel.nl in de categorie Online Warenhuizen

Had een verkeerde bestelling (CArolina Herrera voor dames besteld ipv heren), heb die correct geretourneerd, 16,50€ voor betaald via bpost.
Retour werd ontvangen en opeens krijg ik idem dito parfum terug thuis geleverd??…

De juiste parfum is ondertussen toegekomen (Carolina Herrera voor mannen) maar die geurt helemaal niet zoals hij zou moeten geuren.

Verkeerde bestelling terugnemen en terug vergoeden inclusief verzending mij de correcte parfum geven en geen afkooksel van!!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Superwinkel.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Superwinkel.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Superwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Superwinkel.nl

Heeft op 23 april 2019 om 10:07 geantwoord

Beste Nancy,

Omdat de Carolina Herrera Eau de parfum geopend en gebruikt was, kunnen wij deze niet meer opnieuw verkopen. De waardevermindering van het product is voor ons op dat moment 100% en daarom hebben wij aangeboden om het product weer terug te sturen.

Het product dat je later hebt besteld, Carolina Herrera Men, is gewoon afkomstig van het merk zelf en is dus geen afkooksel van. We vinden het vervelend dat je niet tevreden bent, maar wij hebben geen enkele reden om te twijfelen aan de kwaliteit van dit product.

Superwinkel

Bericht van Superwinkel.nl

6 maanden geleden - Beste Nancy,Wij hebben het product zonder sealing ontvangen terwijl deze met sealing is verstuurd. We mogen het product zonder sealing niet verkopen.Superwinkel

Heeft op 25 april 2019 om 15:32 geantwoord

Ze hebben de flacon teruggekregen zoals ik hem heb toegekregen!!
Bovendien is de carolina herrera voor mannen die ik nu heb gekregen helemaal niet dezelfde als die die ik bestelde op 22-11-2018!!! Helemaal anders van geur, maw dit is niet de originele, mijn man heeft deze parfum al meer dan 20 jaar;
Ik voel me bedrogen én opgelicht.

Bericht van Superwinkel.nl

6 maanden geleden - Beste Nancy,We vinden het erg vervelend dat u ermee dreigt om onze firma in diskrediet te brengen. Wij constateren alleen wat we aantreffen en dat is een geopend product.U heeft vooraf geen melding gedaan van het feit dat het product geopend zou zijn enof geen sealing zou bevatten. Wij ontvangen het artikel vervolgens zonder sealing. De verzender is hiervoor verantwoordelijk. De verzender bent u in dit geval.We willen absoluut geen discussies hierover, we hebben u hierover daarom op 12 april geïnformeerd. We hebben in deze e-mail gezegd dat we, zonder tegenreactie, het artikel weer terugsturen. We hebben op dat moment geen reactie ontvangen en daarom hebben we het parfum op 19 april weer geretourneerd.Superwinkel

Alle klachten die gemeld zijn door Nancynees