Klacht: Parfum

op 12 september 2019 over Superwinkel.nl in de categorie Online Warenhuizen

Goedendag ik heb een parfum gekocht bij superwinkel
Het merk Victor en Rolf spicebom als ik hem spuit ruikt ie niet zo als ie hoort te ruiken en binnen een minuut is het geur al weg dan ruik je hem al niet meer

Als ik het zelfs parfum krijg met de echte geur zoals ie hoort te ruiken en dat de geur niet meteen weggaat

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Superwinkel.nl over deze klacht.

Bericht van Superwinkel.nl

2 maanden geleden - Beste Fatma,Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over het parfum Spicebomb van Viktor Rolf. Je geeft aan dat hij niet ruikt zoals het hoort te ruiken en dat de geur binnen een minuut al weg is.We verkopen uitsluitend producten die afkomstig zijn van de merken zelf. Dat betekent dat dit de geur is zoals Viktor Rolf het op dit moment op de markt brengt. Dat je een geur zelf niet meer ruikt na een paar minuten, is heel normaal. Meer informatie hierover vind je op internet, zoals hier: https:bit.ly2kG76y3Je hebt nog geen contact gehad met onze klantenservice. Als je nog vragen hebt, horen wij het graag.Superwinkel

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Superwinkel.nl in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Superwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Superwinkel.nl

Heeft op 08 november 2019 om 09:54 geantwoord

Beste Fatma,

Naar aanleiding van onze reactie hebben we inmiddels contact gehad via e-mail. Jouw parfum blijkt een productie uit april 2019, dat betekent dat het supervers is.

We gaan ervan uit dat je het parfum inmiddels naar volle tevredenheid in gebruik hebt en we kijken graag uit naar je volgende bestelling.

Superwinkel

Alle klachten die gemeld zijn door Fadikgoku