Klacht: betaald en niet gekregen

fi op 10 december 2013 over Superdagdeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ook een bestelling gedaan bij superdagdeal (toetsenbord) Meerdere maisls gestuurd, eerst een antwoord dat er vertraging was, vervolgens moest ik een restitutieformulier invullen om mijn geld terug te krijgen en daarna bleef het stil, geen reactie meer op mails. De laatste mail ook naar goldendeals.nl gestuurd en kreeg onderstaand bericht (trouwens de site van superdagdeal is niet meer in de lucht)

Naar aanleiding van uw e-mail, bericht ik u als volgt.

Op 10 oktober 2013 hebben wij de activiteiten van GoldenDeals.nl overgenomen. Bij de overname is afgesproken dat de vorige eigenaar van Goldendeals.nl verantwoordelijk is en blijft voor alle bestellingen geplaatst tot 10 oktober 2013. Uit oogpunt van service hebben wij afgesproken gevallen van niet nakoming, in overleg met de oude eigenaar, af te handelen. In de praktijk zou dit neerkomen op levering van reeds bestelde, of restitutie van reeds betaalde.

Omdat wij bij de overeenkomsten die zijn gesloten voor 10 oktober 2013 geen partij zijn geweest, hebben wij een garantiestelling bedongen. Wij dragen zorg voor de afhandeling van de eerder geplaatste orders mits de oude eigenaar hiervoor garant staat. Tot onze verbazing hebben wij sinds een week geen contact meer met de vorige eigenaar. In concreto betekent dit dat wij op dit moment niet kunnen voldoen aan uw verzoek tot restitutie, noch een nieuwe leverdatum kunnen afspreken omdat wij op dit moment geen gebruik kunnen maken van onze garantie.

In onze huidige functie verantwoordelijke voor de activiteiten van Goldendeals.nl kunnen wij op dit punt helaas niets voor u betekenen. Als nieuwe eigenaar zijn wij niet verantwoordelijk noch aansprakelijk voor bestellingen van voor 10 oktober 2012. Wij betreuren deze gang van zaken zeer, en zullen alles doen wat redelijkerwijs in onze macht ligt om deze kwestie voor alle partijen tot een bevredigend einde te brengen.
Met vriendelijke groet,

Duygu
Redactie en klantenservice

W: http://goldendeals.nl
E: [email protected]
T: 020-308 08 53

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van het geld (19,95)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Superdagdeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Superdagdeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door