Klacht: Super ONVRIENDELIJK PERSONEEL

op 12 februari 2018 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Vandaag contact opgenomen met basic fit Heerhugowaard omdat ik iets met mijn inschrijving niet duidelijk vond.
Ik kreeg Rosalie te spreken die volgensmij nog nooit eerder de telefoon op heeft genomen want ik werd heel erg afgesnauwd en mijn vraag werd niet beantwoord waardoor ik het gesprek heb moeten beïndigen en contact op heb moeten nemen met de klantenservice.
Jullie moeten personeel beter screenen op klantvriendelijkheid want dit is niet hoe je met mensen omgaat als het gezicht van de club

Ik ben tevreden als er vriendelijker en meer ervaren personeel in word gezet als gastvrouw/heer zodat ik mijn tijd niet hoef te verdoen aan 2 keer bellen

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

9 maanden geleden - Hoi Nastasija, Bedankt voor jouw bericht. Wat spijtig om te horen dat je geen fijne gesprek hebt gehad met mijn collega. Het is in ieder geval niet de bedoeling dat je nog met vragen zit en je je niet geholpen voelt. Ik wou je graag telefonisch te woord staan, zodat we het er samen nog even over konden hebben. Helaas kreeg ik je vandaag niet meer te pakken. Zou jij mij kunnen laten weten of het je morgen wel schikt en zo ja, hoe laat? Ik hoop dat ik je morgen nog te pakken krijg. Met vriendelijke groet, Sanya van Basic-Fit

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 17 februari 2018 om 09:54 geantwoord

Hoi Nastasija,

Helaas kan ik jou nogsteeds niet te pakken krijgen en heb ik verder niets meer van je vernomen. Ik hoop dat ik je het dan zo alsnog kan uitleggen.

Het klopt inderdaad dat je jezelf hebt ingeschreven met een actie waarbij je gratis mag sporten tot 1-4-2018. Ook hoef je voor jouw inschrijving geen extra kosten te voldoen.

De reden dat wij alsnog een bedrag van €19.99 in rekening hebben gebracht komt omdat nieuwe leden de eerste contributie vooruit dient te voldoen. Dit betekent dat je enkel het lidgeld voor de maand april moet betalen, maar dat je tot 1-4-2018 niets in rekening is gebracht.

Ik hoop dat het zo wel duidelijker voor je is, zo niet dan hoor ik het graag nog van je.

Sanya van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door nasbouma