Mijn Klacht:
Wij zijn erg boos zijn over de wijziging van de vluchtgegevens van onze vakantiereis.
Wij hebben opeens een e-mail gekregen met de wijziging van de vluchtgegevens nadat wij de volledige vakantiesom hadden betaald. (deze reis betreft geen actie of aanbieding)
Het komt zelfs zo bij ons over dat de vluchtgegevens al langer bekend waren bij Sunweb. Volgens customer service is dit probleem veroorzaakt door Transavia en o.i. moet het probleem opgelost worden door Sunweb met Transavia. Het probleem moet niet doorgeschoven worden naar ons.
Zoals u hopelijk kunt begrijpen is het onacceptabel dat je een reis boekt voor 11 dagen en er 9 dagen van overblijven.
Dat je 1 dag verliest is nog te begrijpen maar 2 dagen niet. Wij betalen voor 11 dagen!! Door customerservice werd opgemerkt dat het 10 nachten betreft maar wij hebben geen 10 nachten geboekt maar 11 dagen.
We zien uw reactie op korte termijn tegemoet.
Hoogachtend,
Marko Ramp en Mia Trigallez
Gewenste Oplossing:
Een mogelijke oplossing is om op de heenreis een ochtendvlucht te krijgen of op de terugreis een avondvlucht.
De oplossing is niet dat wij onze vlucht zelf kunnen regelen bij Transavia met een tegemoetkoming van € 100,-- p.p. van SunWeb.
