Klacht: Voucher ingewisseld

op 30 juni 2020 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Helaas kon onze vakantie naar Griekenland in mei niet doorgaan. Dit komt niet door Sunweb maar door Corona. Wij hebben een coronavoucher gekregen, prima! Wij willen bijdrage leveren dat Sunweb niet failliet gaat. Nu willen we half augustus graag naar Duitsland met ons gezin, gekeken of sunweb ook zo een reis aanbied. En je een vakantie park in de eifel. We hebben geboekt en onze Coronavoucher a 1500 euro ingewisseld. Gisteravond mail dat de reis misschien niet door kan gaan…binnen 24 uithoren we wel of niet. Nog steeds niets gehoord.

Als ik een bevestiging snel krijg ja of nee. Bijna geld terug zodat ik iets anders kan boeken in Duitsland. Geen voucher want de rest van de reizen die sunweb aanbied willen wij niet.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

5 dagen geleden - Goedemorgen Barry en Chantal,Ik begrijp dat deze onduidelijkheid ontzettend vervelend is. Ik heb dit voor je nagekeken. Deze reis kan inderdaad doorgaan. Excuses dat je hier binnen de afgesproken 24 uur niks van gehoord hebt. Hopelijk stelt deze reactie jullie gerust.Met vriendelijke groet,Team Webcare Sunweb

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 02 juli 2020 om 12:54 geantwoord

Goedemorgen Barry en Chantal,

Ik begrijp dat deze onduidelijkheid ontzettend vervelend is. Ik heb dit voor jullie nagekeken en deze reis kan inderdaad doorgaan. Excuses dat jullie niet binnen de afgesproken 24 uur iets van ons gehoord hebben. Hopelijk stelt deze reactie jullie gerust.

Namens Sunweb een fijne vakantie!

Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door Barry en Chantal