Klacht: Snel boeken dan zitten ze er aan vast. Leuke of misleidende reclame van Sunweb?

op 26 april 2012 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Op internetsite van Sunweb inpakaanbod. In vierkant kader tekst met 22 dagen Fuerta ventura voor € 109,00 p.p. bij vertrek op 1.11.2012. Prijslijst erop nagekeken en ja hoor ook 109 euro. Dus geboekt. Melding dat na controle paspoortnamen boeking definitief was. Maar helaas. Sunweb heeft 2 x de verkeerde prijs op zijn/haar site gezet. Overeenkomst ontbonden. Klant staat met lege handen en Sunweb kan niets doen???

Sunweb medewerkster heeft dit ook gevraagd. Gezegd tevreden te zijn met 50% korting op de nieuwe prijs in de prijslijst (gedeelde smart is halve smart). Zij zou het overleggen met de leiding. Reactie: helaas. Wordt te duur.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

7 jaren geleden - Geachte mevrouw Kelch,Bedankt voor uw reactie van 26 april 2012. Wij begrijpen uit uw bericht dat u niet tevreden bent over onze website en het boekingsproces. Dit is zonder meer teleurstellend om te lezen.Het is begrijpelijk dat u van onze kant een reactie verwacht. Om u een goed en gepast antwoord te geven, ondernemen wij actie naar de betrokkenen. Zo willen wij een duidelijk beeld krijgen van de aandachtspunten die u weergeeft.Wij vragen hiervoor uw geduld. U kunt van ons binnen één week een reactie per e- mail verwachten.Met vriendelijke groet, Sunweb VakantiesAfdeling Webcare

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 27 april 2012 om 15:09 geantwoord

Wij hebben de mogelijkheid om prijsaanpassingen te verrichten conform de ANVR-Reisvoorwaarden. De ANVR beschermt de rechten en plichten van zowel de reiziger als de reisorganisatie. Wij willen benadrukken dat wij geen belang hebben bij ontevreden klanten en het niet onze intentie is geweest dat er een foutieve prijs op onze website heeft gestaan.

U verwacht van ons een oplossing. Helaas kunnen wij de reis niet aanbieden voor de prijs die u wenst en kunnen wij u alleen de mogelijkheid bieden om de reis kosteloos te annuleren of tegen de juist gecalculeerde prijs te aanvaarden. U heeft ervoor gekozen de reis kosteloos te annuleren.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van SunWeb beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door gabbertje1