Mijn Klacht:
Zie onderstaande brief aan Sunweb:
Betreft : Boeking op aanvraag
Vraag : Betreft: Boekingsnummer 3306723
Klantnummer: 15522263
Reis: Gerloss
Geachte heermevrouw,
Wij zijn afgelopen week via uw reisorganisatie op vakantie geweest in Gerlos. Na 2 dagen is mijn vriendin haar skipas welke door uw reisorganisatie was aangeboden kwijtgeraakt. Gelukkig hadden wij foto’t gemaakt van haar pas, zodoende dachten wij eenvoudig een nieuwe te kunnen krijgen.
Aangekomen bij de skilift vertelde ze ons geen nieuwe skipas te kunnen aanbieden. Hiervoor zouden wij helemaal naar het Zillertal moeten afreizen aangezien de skipas via uw organisatie was aangeboden. Een busrit naar het Zillertal duurt circa 1 uur en vertrekt maar eens per uur. Dit zou ons minimaal een halve dag kosten, en daardoor zou een skidag verloren zijn gegaan. Het alternatief was het nemen van een taxi, echter een retourrit van Gerloss naar het Zillertal is ruim 100 euro en derhalve ook geen optie.
Het is toch erg vreemd dat als je een skipas voor het gehele skigebied ontvangt en deze verloren gaat, je deze slechts op 1 punt kunt laten vervangen. Dit terwijl als we ter plekke de skipas hadden gekocht ipv via uw organisatie we lokaal in Gerloss bij de skilift een vervangende skipas zouden hebben kunnen krijgen. Nu hebben wij zelf de portomenee getrokken en een nieuwe skipas voor 3 dagen moeten kopen. Uw hostess ter plekke kon ons tevens niet helpen met een betere oplossing.
Graag ontvang ik van u een uitleg en eigenlijk tevens een compensatie voor dit financiele ongemak.
Ik dank u op voorhand voor een passende oplossing voor deze kwestie.
Groet, Dhr. HJ de Vink Mw. N. Smit
Gewenste Oplossing:
Een compensatie of vergoeding van Sunweb.
