Klacht: Schimmel Vocht Villa Sunweb

op 27 december 2018 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Ik zal maar direct met de deur in huis vallen.
Wij zijn 2 dagen eerder thuis gekomen door niet leuke omstandigheden maar achteraf zijn wij daar blij om.
Wij zij 20 december vertrokken van Amsterdam naar Lanzarote ons boekingsnummer: 3679021
Wij verbleven in Villas Finca la Crucita bungalow Tabayesco
Ik vind het spijtig dat zo een villa 4 sterren krijgt, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.
Wij kwamen binnen en echt alles rook naar schimmelsvocht.
Wij zelf hebben het heel goed laten luchten maar helaas de woning bleef er naar ruiken (Kreeg hier zelfs ergere luchtweg problemen van)
Alles is vreselijk gedateerd en vies en plakkerig.
Wij hebben zoiets nog nooit meegemaakt
Word er wel gecontroleerd hoewat de staat is van zo’n villa? Ik vind dit een hele slechte zaak.
Door niet leuke omstandigheden moesten wij eerder vertrekken en hebben wij het ook niet kunnen melden dan op het moment van thuiskomst. Ik deed thuis onze koffers open en de lucht van de villa kwam ons weer tegemoet.
De lucht is gewoon in onze kleding getrokken ondanks dat wij de kleding daar hadden gewassen.
Hoop van jullie kant op een tegemoetkoming doordat dit een vreselijk gedateerd , vies en plakkerig huis was.
Nu krijgen wij vandaag een mail:
Beste Mevrouw Kampers,

Hoewel het nooit prettig is om negatieve reacties te ontvangen van onze gasten, bedank ik u voor de moeite die u hebt genomen om ons over uw vakantie-ervaringen in te lichten. Onze gasten maken intensief gebruik van onze vakantieonderkomens en kunnen ons waardevolle informatie verschaffen over de dagelijkse gang van zaken. Mede dankzij de kritiek van onze gasten, zowel positief als negatief, worden wij in staat gesteld de kwaliteit van onze reizen te waarborgen en waar nodig voor verbetering zorg te dragen. Wij hebben uw opmerkingen dan ook ter harte genomen.
Ik betreur het dat u tijdens uw vakantie bent geconfronteerd met een reden om eerder naar Nederland terug af te reizen.
Tijdens uw vakantie is de weg naar een oplossing contact opnemen met onze reisleiding. Helaas, heeft u echter niets bij hen gemeld. Omdat u ons niet voldoende in de gelegenheid heeft gesteld om uw verblijf te veraangenamen, kunnen wij u geen compensatie aanbieden. Dit neemt niet weg dat ik het jammer vind dat u niet volledig van uw vakantie heeft kunnen genieten. Mocht je in het vervolg onze reisleiding niet kunnen bereiken adviseer ik je om het hoofdkantoor te contacten.
Ik vertrouw erop u zo voldoende te hebben geïnformeerd, en wens u alvast een fijne jaarwisseling.

Met vriendelijke groet Kind Regards,
Nienke
Customer Support

al kregen we maar 25 procent van de reissom terug en dat ze verblijven meer controleren.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 29 december 2018 om 10:17 geantwoord

Beste mevrouw Kampers,

Zoals u zelf al aangeeft, heeft u een reactie ontvangen na uw klacht.

Mocht u meer informatie willen kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen.

Voor ons is het niet mogelijk om de situatie na te gaan, wanneer wij op bestemming niet de kans hebben gekregen.

Team Webcare Sunweb

Heeft op 29 december 2018 om 12:58 geantwoord

Ik vind dat je dit niet kan verhuren (lijkt me dat jullie dit zelf ook weten)
Dit is gewoon een afgekeurde zwaar gedateerde bungalow waar je gewoon erg ziek van word (zware schimmel/vocht problemen)
Jullie willen alleen maar geld vangen, maar problemen oplossen ho, maar !
Kijk de vele slechte reviews maar voor jullie, erg jammer dit !

Alle klachten die gemeld zijn door Bloem@1967