Klacht: reserveringsnr.1813134

Mia Trigallez op 25 februari 2013 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mevrouw/mijnheer,
Het probleem is voor ons niet opgelost door met de voorwaarden aan te komen. De terugvlucht die als eerste aan ons is doorgegeven heeft niet bestaan.
De vluchtgegevens en tijden waren al langer bekend bij Sunweb. Costumerservice wist ons te zeggen dat Sunweb de vluchten opkoopt bij Transavia. Dit betekent voor ons dat jullie al lang bekend waren met de vluchttijden.
Zoals wij al eerder hebben aangegeven moeten jullie het probleem niet bij ons neer leggen maar bij jullie zelf en Transavia.
Wij gaan ervan uit dat jullie met een correcte oplossing komen.

Gewenste Oplossing:

Vroege vlucht of late vlucht

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 26 februari 2013 om 16:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Afdeling Customer Support heeft de klant gebeld om de procedure uit te leggen. Helaas kan Sunweb geen andere vertrektijd voor de klant realiseren omdat de vertrektijden van de vluchten niet door Sunweb worden bepaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van SunWeb beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door