Klacht: reis genuleerd door sunweb

op 23 juni 2020 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Ik kreeg net een mail van sunweb als zijnde dat ze onze reis genuleerd word door sunweb daar het hotel dit jaar dicht blijft .Stoelen via transavia gereserveerd .en betaald ?Dit geld krijgen we dus niet terug daar de vlucht wel gaat alleen onze reis met sunweb niet .Vreemde is dat het des betreffende Hotel gewoon nog op hun site staat .rara hoe kan dit.Onze reis in april werd ook geanuleerd dus geld is er niet meer om ergens anders heen te gaan .Sunweb heeft je dus aardig in hun macht je kan geen kant op .

Tevreden zal ik zijn dat het geld binnen nu en 2 dagen op mijn rekening zal staan .Heb nu een flink bedrag strals aan vouchers vertrouwen is weg .
Had netjes geweest als ze een alternatief hadden geboden .Als dit Hotel Vasia village echt dicht is .Heb het gevoel dat ze mensen selecteren omdat ze problemen hebben met de vluchten

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 24 juni 2020 om 13:35 geantwoord

Beste mevrouw Ottevanger-Broekhuizen,

Uiteraard willen wij u zo goed mogelijk informeren! Het kan voorkomen dat een bepaalde accommodatie toch besluit om niet open te gaan. In dat geval zullen wij de boeking annuleren en ontvangt u een Corona-Voucher.

Het kan helaas wel even duren voordat een bepaalde accommodatie van de website af is gehaald. Hiervoor moeten wij vele stappen ondernemen.

Het is jammer genoeg niet mogelijk om uw geld binnen 2 dagen terug te storten. Ik raad u aan om de informatie over het voucher op onze website goed door te nemen.

Team Webcare Sunweb

Heeft op 24 juni 2020 om 23:27 geantwoord

Nee niet echt .Krijg nu een voucher binnen zonder code .Kan ik ook niks mee .plus het geld van de gereserveerde stoelen.Waar kan ik dat verhalen .? Want de vlucht gaat gewoon .Nee sorry .slechte service

Alle klachten die gemeld zijn door sandraottevanger