Klacht: Overlast en lawaai wegens renovatie hotel chandris

Chris baars op 29 mei 2015 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zitten de hele dag in het lawaai van drilboren en lawaai van het renoveren van het hotel, ook betrof dit het gedril en geboorbij het zwembad . Om het lawaai te ontvluchten hebben wij noodgedwongen een auto moeten huren om elders te kunnen relaxen.

Gewenste Oplossing:

Samen met u naar een passende oplossing te zoeken , zodat wij relaxed van onze vakantie kunnen genieten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

9 jaren geleden - De reisleiding neemt zo spoedig mogelijk contact op om de situatie op de bestemming te bespreken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 02 juni 2015 om 16:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is tijdens de vakantie contact geweest met de reisleiding. Klant heeft aangegeven vanwege hartproblemen niet te willen verhuizen. Afgesproken met de reisleiding is dat wanneer er weer geluidsoverlast is zij alsnog kunnen verhuizen. Dit is niet meer gebeurd. Mocht de klant alsnog een klacht willen indienen dan kan de klant mailen naar [email protected].

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van SunWeb beoordeeld.

Chris baars

Heeft op 13 juni 2015 om 20:27 geantwoord

Customersupport@sunweb. nl wij hebben met jeanette Lampe op vrijdag 29 mei gesproken. Zij heeftbook de overlast en het lawaai geconstateerd en meteen aan sunweb Nederland door gegeven geen nieuwe boekingen meer voor dit hotel te doen. Ons werd aangeboden naar een ander hotel te gaan , maar dat was geen optie omdat het veel te vermoeiend was alles weer te gaan in en uitpakken en het hotel lag veel verder weg. Ze zei dat wij de rekening van de autohuur van € 115 naar sunweb konden opsturen, maar het is nog steeds onduidelijk waar heen. Graag een reactie groeten chris baars. Boekingsnummer 2542041. 0321 314536 of 06 54683848 groeten chris baars

Bericht van SunWeb

9 jaren geleden - Beste meneer Baars, Goed dat u dit doorgeeft. Wij hebben uw bericht doorgestuurd naar onze collega's van de afdeling Customer Support. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door