Klacht: onbereikbaarheid hostes

op 15 mei 2012 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

wij zijn op zondag vertrokken voor een reis naar turkeije.0550 uur vanaf Brussel. Voor hotel Vera mare club te Bogazkent. Op maandag ontvangst door hostes , Geboekt voor een trip naar Antalya op dinsdag. Dinsdagavond gebeld voor 2100 uur voor een nieuwe boeking. Dat kon op dat moment niet meer.!!! Zij zou op donderdag pas weer in het hotel zijn om nieuwe boekingen in ontvangst te nemen. Op Donderdag ochtend bel ik om 0910 uur naar haar met de vraag hoe laat zij in het hotel zou zijn.Ik was zeer verbaast te horen dat ik haar wakker!!! belde ??? Dat lukte haar niet meer vandaag. Als het echt dringend was wilde ze eventueel wel op vrijdag nog even komen , maar dat zou pas na 1100 uur kunnen zijn.Vrijdag gebeld of dat nog zou lukken, maar toen had ze haar rooster nog niet.Inmiddels hebben wij een auto moeten huren om toch nog iets van Turkeije te kunnen zien. Ik verwacht toch zeker van een hostes dat zij er voor de klanten is, en afspraken nakomt. En de belofte via haar folder dat zij 24 uur per dag , 7 dagen in de week bereikbaar is inlost.We hebben op die ene trip na helemaal niets kunnen boeken. Tevens wil ik melden dat het welkomstpraatje van Roselynn veel te wensen over liet. Ik kon de aanwezige gasten meer vertellen over de omgeving, verhuur van taxi-s en auto-s, het aanwezig zijn van een PTT, excursies enz enz. De mogelijkheid van het huren van een auto via sunweb is ver beneden de maat. De auto is pas een uur later beschikbaar dan de auto die je in het hotel kunt huren, aanzienlijk duurder, en het aantal kilometers beperkt .De service in het hotel is aanzienlijk beter. De rest van de reis, het hotel de bediening,het eten, de transfer was uitstekend .Maar wij voelden ons wel aan ons lot overgelaten.

Zeker een deel van de kosten voor autohuur vergoed te krijgen. Spreken we nog niet van entreegelden, inclusieve lunches, enz enz.
De toezegging van Sunweb, de hostes er voor de klant te laten zijn .

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

7 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw Slenders,Bedankt voor uw reactie van 15 mei 2012. Wij begrijpen uit uw bericht dat uw vakantie niet volledig aan uw verwachtingen heeft beantwoord. Dit is zonder meer teleurstellend voor u geweest.Het is begrijpelijk dat u van onze kant een reactie verwacht. Om u een goed en gepast antwoord te geven, ondernemen wij uiteraard actie naar de betrokkenen. Zo willen wij een duidelijk beeld krijgen van de aandachtspunten die u weergeeft.Wij vragen hiervoor uw geduld. U kunt van ons binnen één maand een reactie per e- mail verwachten.Met vriendelijke groet, Sunweb VakantiesAfdeling Webcare

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 30 mei 2012 om 12:46 geantwoord

Toelichting gegeven op de ontstane situatie. Excuses aangeboden voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door wee