Klacht: nemen geen contact op n.a.v. klacht

op 17 december 2018 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

wij wilden bijboeken
veel mails gestuurd
alleen maar gehoord wij zijn er mee bezig
nu 2 maanden geleden.
bij telefonisch contact zeggen ze het uit te zoeken en zullen ons terugbellen. Al 5x beloofd, nog geen 1x teruggebeld. In de wacht zetten ging ook steeds mis.

dat zij contact opnemen en eindelijk komen met een antwoord.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

3 maanden geleden - Beste mevrouw Kanters - Damwijk, Wat vervelend om te horen dat het zo lang duurt om te achterhalen of het mogelijk is om iemand bij te boeken. Dit zoek ik natuurlijk graag voor u uit. Echter kan ik op basis van uw mail adres geen boeking vinden. Kunt u mij uw boekingsnummer doorgeven? Ik ga hier dan direct mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

Reactie van de melder van de klacht marijke kantersdamwijk

3 maanden geleden - Boekingsnummer: 3684899 Naam waarop geboekt staat: Damwijk. Mails verstuurd vanuit: Marijke Kanters@Hotmail. Com In eerste stands hij wilde wij bij boeken voor oudjaar vier personen diner. Jullie wilde de accommodatie niet bellen en jullie krijgen geen antwoord op mails en daar lieten jullie het bij. Nog niet eens een mailtje dat jullie er mee bezig waren. Heb toen zelf naar accommodatie gebeld en wat bleek ze konden onze gegevens niet eens vinden. Heb je hier ook weer over gebeld ik werd in de wacht gezet maar nooit teruggebeld. Wij staan op het punt om het hogerop te zoeken want dit kan echt niet. Slechte service!

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 18 december 2018 om 18:23 geantwoord

Beste mevrouw Kanters-Damwijk,

Wij vinden het ontzettend vervelend dat het zo lang duurt voordat er een reactie is op het bij kunnen boeken van het oudjaarsdiner. Dit is natuurlijk niet de bedoeling!
Via verschillende wegen proberen wij een reactie van de accommodatie te krijgen. Helaas heeft dit tot op heden nog geen resultaat opgeleverd.
Onze agent heeft zojuist de informatie ontvangen dat ze morgen pas klaar zijn met het restaurant. Wij verwachten dan ook dat dit de reden is waarom er nog geen duidelijkheid is, maar kunnen dit niet met zekerheid zeggen.
Nogmaals word er contact gelegd met de accommodatie en moet Sunweb (helaas) dit antwoord afwachten. Zodra hier een reactie op is word er direct contact opgenomen.

Dat uw naam nog niet bekend is bij de accommodatie klopt.
De kamers zijn geboekt, maar de namen zijn nog niet aangeleverd. Maakt u zich geen zorgen, de boeking is in orde.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door marijke kantersdamwijk