Klacht: Na de boeking wordt de prijs verhoogd met €450 bij Sunweb

op 06 juni 2012 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Netjes een reis geboekt via de internetsite voor 15 dagen Malgrat de Mar. Netjes bevestiging gehad. Echter na de bevestiging, de volgende dag, kregen wij een nieuwe bevestiging met een verhoging van maar liefst €450. Gebeld met Sunweb. Aldaar werden wij afgescheept met het verhaal fout op de site verder jammer dan. Geen compensatie of enig begrip. We konden annuleren of het hogere bedrag betalen.Het vreemde is dat de vakantie er al weken zo opstond met de foute prijs. Er is niets gedaan om de prijs op de site aan te passen. Nu lees ik dat dit veel vaker gebeurd. Krijg nu toch de indruk dat dit een lokkertje is om de vakantie te boeken. Dit is naar mijn mening geen foutje zoals Sunweb verteld.Ook staat de site vol met deze, volgens Sunweb, FOUTJES!!!!!!!!!!! Is dit oplichting??????

De reis aanbieden voor de prijs zoals hij vermeld staat op de site en zoals hij voor de eerste keer is bevestigd. Direct de site aanpassen en de FOUTJES corrigeren!!!!!

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

7 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw reactie van 6 juni 2012. Wij begrijpen uit uw bericht dat het maken van de boeking niet volledig aan uw verwachtingen heeft voldaan. Dit is zonder meer teleurstellend voor u geweest.Het is begrijpelijk dat u van onze kant een reactie verwacht. Om u een goed en gepast antwoord te geven, ondernemen wij uiteraard actie naar de betrokkenen. Zo willen wij een duidelijk beeld krijgen van de aandachtspunten die u weergeeft.Wij vragen hiervoor uw geduld. U kunt van ons binnen één maand een reactie per e- mail verwachten.Met vriendelijke groet, Sunweb VakantiesAfdeling Webcare

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 07 juni 2012 om 11:44 geantwoord

Toelichting gegeven op de ontstane situatie. Sunweb Vakanties behoudt zich het recht voor om zonder toestemming van de klant prijzen en arrangementen te wijzigen/annuleren indien de situatie daarom vraagt. De prijs werd niet goed vermeld op onze internetsite en daarom is uw boeking gewijzigd. Uiteraard met inachtneming van de ANVR reisvoorwaarden, artikel 5 lid 2.

Alle klachten die gemeld zijn door alberthester