Klacht: Misleiding

op 26 november 2018 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Wij willen een reis boeken naar Kreta hotel solimar aquamarine vertrek 11 juni 2019 15 dagen deze reis wordt op de website aangeboden voor 1186 p.p. als je dan wil gaan boeken wordt de reis in 1x 1594 p.p. gebeld met sunweb om uitleg hierover. Is een fout op de website. Gaan dit aanpassen. Nou dan denk ik dat ze hun hele website moeten aanpassen bij alle reizen. Dit komt namelijk voor bij alle reizen. Als je wilt boeken is de prijs vele malen hoger. Ik vind dit pure misleiding.

Als sunweb de reizen aanbied waarvoor ze adverteren.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 27 november 2018 om 09:45 geantwoord

Beste meneer Baarda,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is en u dit als misleidend kan ervaren. Dit is zeker niet onze bedoeling.

Sinds een paar dagen beschikken wij over een vernieuwde website. Helaas heeft de website nog een aantal complicaties, waaronder de prijzen. Er word momenteel hard gewerkt om deze kwestie op te lossen. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens u ondanks dit nog een fijne dag verder.

Team webcare Sunweb

Heeft op 27 november 2018 om 11:06 geantwoord

Ik had van Sunweb wel enige compensatie verwacht. En mij de reis hadden aangeboden waarvoor ze hem aanbieden. Ik kies zelf altijd om te reizen met sunweb dit doe ik al enige jaren.

Alle klachten die gemeld zijn door Snoopy07