Klacht: Lawaai geen airco

op 16 augustus 2019 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben er net 13 dagen pineda de mar opzitten in appartement check in Beatrix. We zaten aan de kant waar de ingang van personeel van een all in hotel was. Zo ongeveer 24 uur dag was het een komen en gaan van vrachtwagens laden en lossen. Met 35 gr is airco fijn als deze het doet nou niet dus 5 dagen geen airco. En de balkon deuren konden we niet open zetten vanwege het lawaai. Was geen doen. Als klap op de vuurpijl zetten ze er een levensgrote aggregaat voor ons balkon. Dat hotel aan de overkant had stroom problemen. En.. De receptie kon geen woord Engels of Duits. Hier werk ik natuur niet voor het hele jaar.

Gewenste Oplossing:

Enige compensatie is hier wel op zijn plek.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

2 dagen geleden - Beste heermevrouw Stelder,Ik heb uw bericht doorgestuurd naar onze afdeling Customer Support, met het verzoek uw klacht in behandeling te nemen. Binnen 4 weken kunt u een reactie van ons verwachten. Heeft u nog aanvullende informatie of vragen, dan kunt u deze mailen naar customersupport@sunweb.nl.Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door M Stelder