Klacht: Krijgen geen gehoord

op 30 juni 2020 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

wij hebben een aanvraag voor omboeking ingedient op 18.06
(boekingsnummer: 4167405)
Wij wachten nog steeds op telefoon voor bevestiging en alles rond te krijgen.
Ik weet niet of het goed is doorgekomen of dat het aanvaard is, via messenger geen gehoor.
Tegen volgende week is de termijn van twee weken voor vertrek, dus ik zou het moeten weten.

De twee dagen tijd om te reageren of ik wil annuleren voor een voucher is ook verstreken…

Gingen vertrekken rond 20.07

Gewenste Oplossing:

Als ik opgebeld ben :)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 30 juni 2020 om 14:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Silke,

Wat vervelend om te horen dat jij niet tevreden bent. Op het moment is het erg druk op ons Contact Center, vandaar dat wij nog niet aan jouw omruilverzoek zijn toegekomen. Wij werken hiermee op volgorde van vertrek, aangezien jij jouw reis naar 2021 wilt omboeken wordt deze later verwerkt dan reizen die binnen de zomer van 20201 worden omgeboekt. Zojuist heb ik je driemaal geprobeerd te bellen, hierbij kreeg ik geen gehoor. De door jou gestuurde berichten via Messenger zijn beantwoordt.

Met vriendelijke groet,

Team Webcare Sunweb

Heeft op 30 juni 2020 om 15:08 geantwoord

Beste, mijn telefoon ligt naast me, en ik heb niks gehad.
Graag nog eens proberen: 32 (0)474 31 25 42

Via messenger bied u me een 500 euro duurdere oplossing aan, omdat die die ik koos niet beschikbaar is zogezegd. Als ik nu op de site kijk, is die zeker nog beschikbaar en kan ik die boeken als ik wil.
Heb wederom geantwoord op messenger met screenshots om verwarring over eventuele datums te vermijden! :)

Dankje voor het snelle antwoord ineens!

(Heb ook begrip voor de drukte, als dit sowieso behandeld wordt los van de termijn om om te boeken ben ik ook al geruster, dus ik wacht jullie antwoord af. Nu begrijp ik wel waarom het iets langer duurt bij mijn reis omdat ze in 2021 is, danku voor de uitleg!)

Alle klachten die gemeld zijn door Silkevkrckhv