Klacht: Klacht vakantie

op 26 juni 2020 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Al paar keer gemaild geen reactie gebeld wordt niet opgenomen wij zouden 21 mei naar Benidorm gaan ging niet door vanwege Corona heb gevraagd om geld terug heb nog een reis staan in september is ook betaald maar helemaal nog geen reactie geboekt onder de naam Elisabeth Kievit 27 08 1958 Schapendries 40 4901 HJ Oosterhout tel 0654657296 hoor ik niets van jullie ga ik naar de Vakantie man

Ik ben tevreden als U me geld terug stuurt van de reis in mei de 21e op hemelvaartsdag naar Benidorm appartement Santa Margarita iets meer dan 2100 euro zonder werk dus zou zeer welkom zijn ik wacht weer op antwoord

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 26 juni 2020 om 11:38 geantwoord

Goedemorgen,

Wat vervelend dat u ons niet kunt bereiken. Ik zie dat mijn collega's u inmiddels van een antwoord hebben voorzien per e-mail.

Jammer om te lezen dat de voucher geen optie voor u is. Zes maanden na uitgifte van de voucher is het mogelijk om een verzoek tot terugbetaling te doen. Het kan helaas dan nog zes maanden duren voordat het geld op de rekening staat. Dit is in lijn met de Autoriteit Consument Markt (ACM). Wij snappen uw situatie maar helaas kunnen wij dit proces niet versnellen.

Webcare team Sunweb

Heeft op 28 juni 2020 om 11:36 geantwoord

Volgens de Europeese Unie zijn jullie verplicht binnen 14 dagen terug te betalen ik wacht U antwoord af anders ga ik naar de vakantieman

Reactie van de melder van de klacht Oosterhout2020

1 week geleden - ik boek al jaren bij U er staat er nog 1 voor september wil me geld terug zo ga je niet met vaste klanten om vind ik

Alle klachten die gemeld zijn door Oosterhout2020