Klacht: Hotel is dicht, reis gaat door???

op 24 juni 2020 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

zojuist krijg ik bericht van Sunweb via de mail dat de reis naar Kos, vertrek 02.07.2020 doorgaat. Het hotel, Kosta Palace, is echter nog steeds dicht en zal volgende week niet open zijn/gaan.
Ik heb de accomodatie zelf benaderd en zij bevestigen dit per mail aan mij.

Hoe kan Sunweb een reis door laten gaan als het hotel dicht is? Hierover staat niets in de mail die ik heb ontvangen van Sunweb.

Ik wil dat Sunweb de reis kosteloos annuleert, wij hebben met speciale reden gekozen voor Kosta Palace hotel en gaan niet akkoord met een alternatief.
Het aanbetaalde bedrag zien we graag teruggestort.
Telefonisch contact heeft mijn voorkeur omdat mailen te lang duurt en vertrek over 1 week is.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 24 juni 2020 om 13:59 geantwoord

Beste mevrouw Van den Heuvel,

Begrijpelijk dat u duidelijkheid wilt hebben. Ik heb dit daarom nogmaals voor u uitgezocht. Er is iets niet helemaal goed gegaan qua informeren met de vertrekdata. Ik kan u daarom ook bevestigen, dat uw accommodatie tot en met 15-7 gesloten zal blijven. U ontvangt zo spoedig mogelijk een rectificatie mail van ons, met daarin de mogelijke opties die wij kunnen aanbieden. Excuses voor het ongemak!

Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door EstherKos