Klacht: gelokt met een mooie prijs en uiteindelijk veel meer moeten betalen

op 24 april 2012 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Sunwebs stunt met prijzen oop internet en als je alles hebt betaald komt er een e-mail dat er even 200 euro bijkomt. In de algemene voorwaarden mogen staat ook dat ze dat mogen doen. alleen heb ik er toen boos over opgebeld. De toezeging gekregen dat alles zou worden opgelost. En dat gebeurd gewoon niet. Heb nu de keus of 200 euro extra betallen of 300 euro betalen om te anulleren

Ik zou graag de eerste factuur aanhouden of ze moeten me iets bieden waardoor het gevoel van oplichterij mee verdwijnd.........

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

7 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw reactie van 24 april 2012. Wij begrijpen uit uw bericht dat het boeken van uw vakantie niet volledig aan uw verwachtingen heeft beantwoord. Dit is zonder meer teleurstellend voor u geweest.Het is begrijpelijk dat u van onze kant een reactie verwacht. Om u een goed en gepast antwoord te geven, ondernemen wij uiteraard actie naar de betrokkenen. Zo willen wij een duidelijk beeld krijgen van de aandachtspunten die u weergeeft.Wij vragen hiervoor uw geduld. U kunt van ons binnen één week een reactie verwachten.Met vriendelijke groet, Sunweb VakantiesAfdeling Webcare

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 25 april 2012 om 12:08 geantwoord

U heeft bij ons een reis geboekt tegen een verkeerd gecalculeerde prijs. Sunweb Vakanties behoudt zich het recht voor om zonder toestemming van de klant prijzen en arrangementen te wijzigen indien de situatie daarom vraagt. Zoals wij in eerdere correspondentie, alsmede telefonisch hebben meegedeeld is gebleken dat de prijs niet goed vermeld werd op onze internetsite en daarom is er een prijscorrectie volgens de ANVR reisvoorwaarden gehanteerd.
Wij staan volledig in ons recht om prijzen te wijzigen indien de situatie daarom vraagt en maken hierin geen uitzonderingen. Het spijt ons dat wij uw ontevredenheid niet hebben weggenomen. Wij zullen echter niet van ons standpunt afwijken.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van SunWeb beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door robby91