Klacht: Geen contact

Winstoncurtis op 14 juli 2021 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kankwr sunweb je kan ze gewoon niet bereiken heen weg is koffer achter gebleven schiphol
Nu ben ik op vakantie word me eind bestemming gewijzigd naar Eindhoven terwijl ik schiphol ben op gevlogen en me auto staat daar

Gewenste Oplossing:

Als er contact met mij is op genomen en zoniet dan zoek ik de baas van sunweb op

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

3 jaren geleden - Beste Winston, Jammer om te lezen dat dit zo is gelopen. Ik zou graag met u willen kijken naar een oplossing, maar dan wil ik wel vragen om op uw taalgebruik te letten. Heb je inmiddels al contact gehad met de reisleiding? Ik hoor graag van u! Met vriendelijke groet, Abel Team Webcare Sunweb

Reactie van de melder van de klacht Winstoncurtis

3 jaren geleden - Ik krijg letterlijk met niemand contact ku t u mij bellen want ik kom er niet tdoorheen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 16 juli 2021 om 12:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wesley,

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken over uw klacht, bedankt voor uw tijd. Ik heb u geadviseerd om voor de extra kosten voor de verlate koffer naar de reisverzekering te gaan. Wat betreft de terugvlucht hebben wij besproken wat er is geboekt en heeft er geen omboeking meer plaatsgevonden.

Met vriendelijke groet,
Ilona
Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door Winstoncurtis