Klacht: Geen boeking gedaan

Anonieme_007 op 02 september 2023 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was opzoek naar een vakantie op SubWeb, om het totaal prijs te kunnen zien MOEST ik alle gegevens invullen, BEHALVE mijn rekenngn•um/$er. Toen ik het totaalbedrag zag wou ik nog andere opties bekijken. Voor SunWeb was dit genoeg om te beschouwen als een boeking. Destijds waren wij zelf ook op vakantie in een ander land en waren niet actief op de mail. Vervolgens hebben ze ons mails gestuurd met dat we de boeking moesten betalen etc maar hebben wij die over het hoofd gezien. En omdat wij volgens hun hebben “geboekt” en niet tijdig geannuleerd eisen ze heel het boekingsbedrag terug! Dit is pure oplichterij!

Gewenste Oplossing:

Geen terugbetaling doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

1 jaar geleden - Beste mevrouw Salime, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u op 23 juli een boeking heeft gemaakt voor vertrekdatum 4 augustus. De online boeking wordt bevestigd nadat u akkoord gaat met de voorwaarden en vervolgens op bevestigen klikt. Mijn collega's van de financiële afdeling heeft geprobeerd om u telefonisch te bereiken in verband met de betaling maar helaas zonder resultaat. Vanwege het uitblijven van de betaling is uw boeking helaas met kosten geannuleerd. De annuleringskosten kunnen wij niet kwijtschelden. Hopelijk hebben wij u hiermee voldoende geïnformeerd en als er nog verdere vragen zijn kunt u altijd contact opnemen via een van onze socials. Namens Sunweb een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Aartie Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door Anonieme_007