Klacht: [email protected]

transfer op 15 juli 2020 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een reis bij Sunweb geboekt, bestaande uit vliegreis, transfer en accommodatie. Door vertraging met vliegtuig werd geweigerd om de transfers (waarvoor vooruit betaald) te leveren. Sunweb en transferdienst wilden ook niet bemiddelen. Wij moeten het helemaal zelf maar uitzoeken. Dat kostte uren en uren vertraging,naast extra kosten. Uiteindelijk slaagden we er in ’s nachts een dure taxibus inhuren. SUNWEB stelt zich op standpunt EIGEN SCHULD, DIKKE BULT. en dan natuurlijk ook nog HELAAS, PINDAKAAS. Dit wordt ijskoud meegedeeld door ene Sharon Beishuizen van Sunweb legal, een vrouw niet gehinderd door enige opleiding (en zeker geen juridische) of ervaring, maar wel als 22jr het aandurft om als ‘ervaringsdeskundige’ en touroperator (echt waar) dure rondreizen in Afrika te verkopen. Mooie boel. Je zal ook hier maar de dupe en slachtoffer van zijn.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding gemaakte kosten!
LET OP:
Sunweb gaat op dit forum reageren met een zogenaamde oplossing, maar daar is niets van waar. Het enige dat zij wil is dat er niets negatiefs op internet te vinden is. En dat zij zogenaamd oplost. Helaas lost hierdoor niks op: niet de klacht niet het a-sociale bedrijf Sunweb

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

4 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Ik heb uw bericht doorgestuurd naar onze afdeling Customer Support met het verzoek uw klacht in behandeling te nemen. Over 4 weken kunt u een reactie van ons verwachten. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 23 juli 2020 om 16:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Wij kunnen ons goed voorstellen dat deze situatie zorgt voor teleurstelling. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om op tijd te komen op de luchthaven. Indien je niet op tijd bent (om wat voor reden dan ook) dan zijn alle extra kosten altijd voor eigen rekening. Het spijt me dat ik u niets anders kan berichten.

Met vriendelijke groet,
Team webcare Sunweb

transfer

Heeft op 23 juli 2020 om 18:48 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Waar gáát dit over? Wie is \"mijnheer Rietveld\" ???? Dit is helemaal geen oplossing, maar afschepen. Weer een schandalige behandeling door Sunweb!
Geef gewoon mijn geld terug stelletje prutsers. En voor wie dit leest: SUNWEB IS EEN BALLENTENT

Bericht van SunWeb

4 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Aangezien u geen naam of boekingsnummer in uw klacht vermeld konden wij jammer genoeg niet achterhalen wat er precies aan de hand is. Naar aanleiding van uw bericht op Klacht.nl hebben wij de afdeling Customer Support benaderd voor extra context over uw situatie. Excuses voor de foutieve aanhef in het vorige bericht. Dit is de naam die voorkomt in de mails die wij hebben ontvangen van de afdeling Customer Support en refereert naar meneer Rietveld, de contactpersoon van de case bij rechtsbijstand, aangezien u hen heeft ingeschakeld en zij de case met elkaar bespraken. Wij begrijpen dat u een skivakantie had geboekt met een vlucht, maar door een ongeluk op de weg in Nederland heeft u de vlucht gemist en daardoor ook de transfer op bestemming. U heeft toen zelf een nieuwe transfer moeten boeken en de kosten moeten betalen. U bent het hier niet mee eens en u verwacht een compensatie. Maar zoals mijn collega in haar vorige bericht aangaf, is het de verantwoordelijkheid van u als reiziger om op tijd te komen op de luchthaven. De extra kosten zijn voor eigen rekening wanneer u niet op tijd bent. Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

Reactie van de melder van de klacht transfer

4 jaren geleden - Slaat helemaal nergens op deze reactie. Gewoon niet relevant geneuzel om onder de aansprakelijkheid uit te komen. SUNWEB schreef van begin af aan GA MAAR NAAR DE RECHTER. Dan kun je je hele klachtenafdeling wel opdoeken met zo'n instelling. Feit blijft dat er geboekt is maar niets is gekregen. Wijzen op onze verantwoordelijkheid is flauwe kul, nu de vertraging niet door ons is ontstaan. SUNWEB je moet gewoon presteren en je niet verschuilen achter onware nonsens. Wij begrijpen ...... Alleen begrijpt SUNWEB er blijkbaar helemaal niets van, dan wel wil SUNWEB het niet begrijpen want dat is niet de klacht. Wij adviseren voortaan eerst maar eens goed te lezen om het écht te begrijpen. Wij begrijpen dat dat moeilijk is, omdat Sunweb ook geen geld uitgeeft aan gekwalificeerd personeel. Dan krijg je mensen zonder opleiding en ervaring die zich in een discussie mengen waar ze niets van begrijpen. Maar toch een oordeel menen te kunnen vormen. Wat een armoe. Aan de voordeur reizen verkopen met garanties en als het dan fout gaat aan de achterdeur een paar prutsers zetten die de deur dicht moeten houden zodat er niks vergoed hoeft te worden.

Reactie van de melder van de klacht transfer

4 jaren geleden - Sunweb heeft al die maanden niet gereageerd. er komt geen terugkoppeling, geen inhoudelijke reactie, helemaal niets. Zo treurig. Duidelijk dat ons advies is nooit met Sunweb te reizen! Alleen maar narigheid met een bedrijf dat weigert haar verantwoordelijkheid te nemen. Fouten Maken Fouten Betalen.

Alle klachten die gemeld zijn door transfer