Mijn Klacht:
Een reis bij Sunweb geboekt, bestaande uit vliegreis, transfer en accommodatie. Door vertraging met vliegtuig werd geweigerd om de transfers (waarvoor vooruit betaald) te leveren. Sunweb en transferdienst wilden ook niet bemiddelen. Wij moeten het helemaal zelf maar uitzoeken. Dat kostte uren en uren vertraging,naast extra kosten. Uiteindelijk slaagden we er in ’s nachts een dure taxibus inhuren. SUNWEB stelt zich op standpunt EIGEN SCHULD, DIKKE BULT. en dan natuurlijk ook nog HELAAS, PINDAKAAS. Dit wordt ijskoud meegedeeld door ene Sharon Beishuizen van Sunweb legal, een vrouw niet gehinderd door enige opleiding (en zeker geen juridische) of ervaring, maar wel als 22jr het aandurft om als ‘ervaringsdeskundige’ en touroperator (echt waar) dure rondreizen in Afrika te verkopen. Mooie boel. Je zal ook hier maar de dupe en slachtoffer van zijn.
Gewenste Oplossing:
Vergoeding gemaakte kosten!
LET OP:
Sunweb gaat op dit forum reageren met een zogenaamde oplossing, maar daar is niets van waar. Het enige dat zij wil is dat er niets negatiefs op internet te vinden is. En dat zij zogenaamd oplost. Helaas lost hierdoor niks op: niet de klacht niet het a-sociale bedrijf Sunweb