Klacht: Dwaling

op 05 december 2019 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Sinds maandag proberen we bij Sunweb een reis te boeken, want het aanbod was gewoon prachtig. Ook nog eens de black friday deal er overheen.
Maar bij het invullen van alle gegevens en op enter gedrukt zegt de site: het is helaas nu niet mogelijk uw reis te boeken, ons excuus.
De volgende dag dus gebeld, kregen we te horen dat het systeem bezig was om de prijzen aan. Te passen. En daardoor kon de boeking niet doorgaan, we kregen te horen dat bij onze telefonische boeking de prijs met €200,00 hoger zou zijn op de nieuwe prijs. Nu drie dagen verder staat de prijs nog steeds op dezelfde hoogte! Dit is bewuste dwaling!
Want we zijn ondertussen 4x 24 uur verder, de prijs die wordt aangeboden is dat echt de prijs die Sunweb moet gaan bieden En verwachten van Sunweb dat ze zich hier voor verantwoorden.
Geen slappe excuses, maar staan voor wat ze aanbieden.

We zijn Pas tevreden als we de boeking voor de prijs krijgen waarvoor hij op.maandag werd aangeboden inclusief de blackfriday korting! Gelukkig hebben we de screenshots en de mail van Sunweb met de prijs

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 05 december 2019 om 10:22 geantwoord

Beste meneer Wubs,

Op het moment dat er een update plaats vind, gaat er soms helaas wat mis met de prijzen op de website. Dit is de reden waarom u een foutmelding krijgt op het moment dat u verder wilt gaan in het boekingsproces. Dit heeft te maken met een bug in ons systeem. Wij zijn hiervan op de hoogte en werken er hard aan om deze kwestie op te lossen.

We begrijpen dat dit ontzettend vervelend en verwarrend is en proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

Het is helaas niet mogelijk om de vakantie te boeken, tegen de reissom waarvoor de vakantie maandag werd aangeboden. Wij kunnen de vakantie aanbieden tegen de actuele reissom.

Team Webcare Sunweb

Heeft op 08 december 2019 om 10:13 geantwoord

U heeft het over een update, een prachtig excuus !
indien er een prijs staat op maandag en je kan niet inboeken inverband met jullie update, dan dient die prijs naar mijns inziens ook op dinsdag gewijzigd te zijn. Ook op Dinsdag staat er dezelfde prijs en geeft uw website de zelfde melding. Ook op woensdag en ook op donderdag en ook op vrijdag. Dit is dan een structureel terugkerend excuus van uw zijde om dit aan een update te linken, terwijl er niets veranderd. Dus als u zegt dat u de reis kunt aanbieden tegen de actuele reissom, dan willen wij ook de actuele reissom van de op die dagen geshowde prijs ontvangen !

Alle klachten die gemeld zijn door Dutchsun