Klacht: Dolfijnen zwemmen

op 17 juni 2012 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Beste sunweb,

Wij zijn zondag 10-06-12 via de boeking van sunweb wezen dolfijnen zwemmen. Maar de afspraken zijn totaal niet nagekomen en wij eisen een deel van het geld terug.

(Ten eerste krijgen wij onze 15 euro voor de transfer terug, omdat we met meer dan 6 mensen waren.)

Ten eerste had onze reisleider geen idee wat hij aan het doen was, we moesten wachten en hij begreep niet als we iets aan hem vroegen (in het engels). Dus punt 1; slecht geregeld(e reisleider).

Ten tweede, er was ons verteld dat het maximaal een half uurtje rijden was, maar omdat we eerst nog wat mensen op moesten halen (bijna een half uur VOORBIJ het park) hebben we er zeker een uur over gedaan. Hierdoor moesten we ook wachten tot de groep voor ons klaar was, omdat wij te laat daar aankwamen.

Ten derde, wij hebben bij sunweb geboekt en wat meer geld betaald omdat ons werd beloofd dat we met een kleine groep van rond de 4 personen zouden zitten, maar zaten uiteindelijk nog met andere mensen, in een groep van 8.

Kortom, wij zijn van mening dat we zijn opgelicht en hebben veel spijt van het feit dat we dit bij sunweb hebben geboekt, omdat we meer hebben betaald voor iets wat we niet hebben gekregen.

Wij nemen aan dat sunweb het op prijs zal stellen als wij mooie verhalen vertellen over sunweb, maar daarom gaan we er dan ook vanuit dat wij een deel van ons geld terug krijgen.

Met vriendelijke groet: Ichelle Schoorl en Timo den Uyl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

7 jaren geleden - Geachte heer Den Uyl en mevrouw Schoorl,Bedankt voor uw reactie van 17 juni 2012. Wij begrijpen uit uw bericht dat de excursie 'zwemmen met dolfijnen' niet volledig aan uw verwachtingen heeft beantwoord. Dit is zonder meer teleurstellend voor u geweest. Het is begrijpelijk dat u van onze kant een reactie verwacht. Om u een goed en gepast antwoord te geven, ondernemen wij uiteraard actie naar de betrokkenen. Zo willen wij een duidelijk beeld krijgen van de aandachtspunten die u weergeeft. Wij vragen hiervoor uw geduld. U kunt van ons binnen één maand een reactie per e-mail verwachten.Met vriendelijke groet,Sunweb Vakanties Afdeling Webcare

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 18 juli 2012 om 14:49 geantwoord

Wij hebben u inmiddels een reactie verstuurd per e-mail. Heeft u vragen of opmekingen, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Afdeling Webcare Sunweb Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door timodenuyl