Klacht: Dhr Jansen

op 18 april 2012 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nadat wij op zoek zijn gegaan naar een leuke vakantie vonden wij er 1 in spanje via sunweb,de vluchttijden waren uitstekend in de middag aankomen en terug saavonds vliegen,nu staat er op de site dat de vluchttijden veranderd kunnen worden ,maar nu is de trugvlucht naar sochtends verplaatst,houdt dus in dat je een volledige dag kwijt bent terwijl we de vakantie gebaseerd op de vluchttijden hadden uitgekozen

echt vluchttijden neerzetten en anders met een compensatie komen,wel zo netjes een hele dag verliezen terwijl je niet veel aan je eerste dag al hebt is niet netjes terwijl er wel voor betaald word.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van SunWeb

7 jaren geleden - Geachte heer Jansen,Op uw klacht via klacht.nl willen wij graag reageren. Wij vinden het teleurstellend om van u te vernemen dat u niet tevreden bent over uw vluchttijden.Om te voorkomen dat u teleurgesteld bent over de vluchttijden verwijzen wij u, op uw factuur en op de Sunweb site, naar de reisvoorwaarden. Hierin is de voorwaarde vastgelegd dat vluchttijden van chartervluchten op alle tijdstippen uitgevoerd worden, zowel voor de heenvlucht als terugvlucht. Ook vluchttijden die op uw vliegtickets zijn vermeld kunnen kort voor vertrek gewijzigd worden. Dit heeft te maken met de planning van vluchten waar reisorganisaties helaas geen invloed op uit kunnen oefenen. Aansprakelijkheid is dan ook niet van toepassing voor reisorganisaties en luchtvaartmaatschappijen als het vluchttijden betreft.Wij kunnen ons voorstellen dat onze reactie teleurstellend voor u is. Toch rekenen wij op uw begrip. En natuurlijk wensen wij u een fijne vakantie toe.Met vriendelijke groet, Sunweb Vakanties Afdeling Cliëntenservice Postbus 1439, 3000 BK Rotterdam t +31 (0)10 2802 102 f +31 (0)10 2802 169 e clientenservice@sunweb.nl i www.sunweb.nl

SunWeb

Heeft op 18 april 2012 om 16:12 geantwoord

Vluchttijden van chartervluchten kunnen op alle tijdstippen uitgevoerd worden, zowel voor de heenvlucht als terugvlucht. Ook vluchttijden die op uw vliegtickets zijn vermeld kunnen kort voor vertrek gewijzigd worden. Dit heeft te maken met de planning van vluchten waar reisorganisaties helaas geen invloed op uit kunnen oefenen. Aansprakelijkheid is dan ook niet van toepassing voor reisorganisaties en luchtvaartmaatschappijen als het vluchttijden betreft.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van SunWeb beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door shai