Klacht: Busvervoer op plaats van bestemming

op 25 oktober 2018 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb in juni een vlucht met Transavia vis Sunweb geboekt omdat er een mogelijkheid bestond om met een bus van vliegveld naar accommodatie te gaan.
Alleen op plaats van beschikbaarheid. Na aangekomen te zijn werd er verteld dat ik niet mee kon omdat ze niet verzekerd voor mij waren. Er was wel plaats. Nu een taxi van 75 euro moeten nemen.
Als ik dit geweten had, dan had ik een goedkoper ticket via Transavia geboekt. Dus slechte informatie.

Gewenste Oplossing:

Graag betere informatie vooraf. Reis graag met Sunweb, maar kijk nu eerst wel uit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

5 maanden geleden - Beste mevrouw van Bruinesse, Hartelijk dank voor uw bericht op Klacht.nl Ik heb uw bericht doorgestuurd naar onze afdeling Customer Support met het verzoek uw klacht in behandeling te nemen. Binnen 4 weken kunt u een reactie van de afdeling Customer Support verwachten. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 13 november 2018 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Bruinesse,

Wij hebben dit voor u nagekeken. Er was voor u nagevraagd of dat het mogelijk was om gebruik te maken van onze transfer op bestemming. Dit was helaas niet mogelijk, aangezien u alleen een vlucht had geboekt. Dit is dan ook per mail aan u teruggekoppeld. U was hier dus ook van op de hoogte.

Hierdoor vergoeden wij de taxikosten helaas niet.

Met vriendelijke groet,
Team Webcare Sunweb

Heeft op 13 november 2018 om 11:35 geantwoord

Er was wel toegezegd uit Nederland dat ik wel (indien plaats) mee kommer de bus. Er was plaats, maar mocht niet mee, omdat, als er iets gebeurde, niet voor verzekerd was, terwijl ik vroeger vaker mee reed. Dus geen tickets meer boeken via Sunweb. Ben erg teleurgesteld in hun.

Bericht van SunWeb

5 maanden geleden - Beste mevrouw van Bruinesse, Het volgende is aan u doorgegeven: - Het is helaas niet mogelijk om te bevestigen of er nog een plaats vrij is in de transfer. Het enige wat we kunnen adviseren is om dit ter plaatse aan de hostess te vragen. De vraag daarop was: Oké je bedoelt ter plekke in Alicante ? En wat als blijkt als er geen plek is ? Zijn er mogelijkheden om daar vervoer te regelen naar Benidorm toe ? Hierop heeft mijn collega het volgende geantwoord: - Je kunt dit ter plekke bij de reisleiding navragen. Mocht er geen plaats zijn, zijn er altijd taxi's op de luchthaven. Wij kunnen dit op voorhand nooit bevestigen en dit moet dan ook altijd worden nagevraagd bij de reisleiding ter plaatse. Helaas was dit in uw geval niet mogelijk. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door Lia van Bruinesse