Mijn Klacht:
2 weken geleden heb ik een chalet voor 20 personen geboekt, op het einde van de boeking kreeg ik de melding dat mijn boeking niet gelukt was en dat sunweb geïnformeerd was over dit voorval en dat ze mij binnen 1 werkdag zouden contacteren. Stel dat ik niks hoorde moet ik mailen. Ik hoorde niks dus heb ik gebeld en zeiden ze dat er een fout in hun systeem zat maar dat het nu opgelost was. Ik probeerde opnieuw te boeken 1 dag later maar nog steeds dezelfde foutmelding. Ik stuurde dan een mail maar ze verwijzen me altijd door om te bellen (waarom weet ik niet maar ik vind dit zeer ambetant want ik ben tijdens de werkuren niet veel beschikbaar). Plots is de chalet verhuurd en is deze niet meer beschikbaar voor ons…
Wij zitten nu in de problemen want:
1. Een chalet voor 20 bestaat bijna niet
2. Alle andere chalet’s zijn veel duurder
3. Bijna alles is al volgeboekt ondertussen
Gewenste Oplossing:
Liefst willen we de chalet boeken die ik al 2 keer heb proberen boeken maar het systeem werkte niet van sunweb.
Als dat niet lukt zouden we graag een alternatief willen voor onze chalet
Als dat niet lukt zouden we het appreciëren als we korting krijgen op andere chalet voor 20 personen.
