Klacht: Boeking systeem werkt niet

op 05 november 2018 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

2 weken geleden heb ik een chalet voor 20 personen geboekt, op het einde van de boeking kreeg ik de melding dat mijn boeking niet gelukt was en dat sunweb geïnformeerd was over dit voorval en dat ze mij binnen 1 werkdag zouden contacteren. Stel dat ik niks hoorde moet ik mailen. Ik hoorde niks dus heb ik gebeld en zeiden ze dat er een fout in hun systeem zat maar dat het nu opgelost was. Ik probeerde opnieuw te boeken 1 dag later maar nog steeds dezelfde foutmelding. Ik stuurde dan een mail maar ze verwijzen me altijd door om te bellen (waarom weet ik niet maar ik vind dit zeer ambetant want ik ben tijdens de werkuren niet veel beschikbaar). Plots is de chalet verhuurd en is deze niet meer beschikbaar voor ons…
Wij zitten nu in de problemen want:
1. Een chalet voor 20 bestaat bijna niet
2. Alle andere chalet’s zijn veel duurder
3. Bijna alles is al volgeboekt ondertussen

Liefst willen we de chalet boeken die ik al 2 keer heb proberen boeken maar het systeem werkte niet van sunweb.
Als dat niet lukt zouden we graag een alternatief willen voor onze chalet
Als dat niet lukt zouden we het appreciëren als we korting krijgen op andere chalet voor 20 personen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

3 maanden geleden - Beste meneer Dewaele, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat het boeken van de vakantie niet helemaal lukt! Graag willen we u vragen om uw wensen voor de wintersport in een mail te sturen naar groepsreizen@sunweb.nl. Wij kijken dan alsnog graag mee wat we voor u kunnen betekenen! Voor nu nog een fijne avond gewenst! Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 06 november 2018 om 15:11 geantwoord

Beste meneer Dewaele,

Van mijn collega's bij de afdeling Groepsreizen heb ik begrepen dat er inmiddels contact is geweest.
Hierbij heeft u enkele andere voorstellen gekregen voor een chalet met 20 personen.

Ik hoop dat het bij deze is opgelost en er iets leuks voor jullie bij zit.

Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door WoutDewaele