Klacht: Antwoord op meerkosten

op 29 juni 2020 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Hallo,

8 juli ga ik op vakantie naar Griekenland.
Ik zou met 3 vriendinnen gaan, maar 2 willen niet meer mee. Ik en de andere vriendinnen willen graag weten wat de meerkosten zouden worden als wij wel gaan, of dat het mogelijk is om om te boeken naar een kamer voor 2 personen.
Wij hebben al meerdere mails gestuurd, maar geen reactie gehad.
De annuleringskosten zijn nu ook al veel hoger, omdat sunweb niet reageert. Wij willen graag duidelijkheid, want wij willen graag op vakantie 8 juli, maar willen wel weten hoeveel dat ons gaat kosten.

Groeten, Ilse Wessels

Als ik de meerkosten weet voor een 4persoons kamer waar wij met z’n tweeën inzitten.
En als ik weet of het ook mogelijk is om de 4persoonskamer om te boeken naar een 2 persoonskamer

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 29 juni 2020 om 16:57 geantwoord

Goedemiddag Ilse,

Jammer om te horen dat jij een klacht hebt. De hoofdboeker van jouw reis kan een mail sturen naar [email protected] Dan gaat een van onze collega's de opties bekijken en bijbehorende kosten voor je uitrekenen. Het is van belang dat de hoofdboeker ook het boekingsnummer en de reizigers die niet meer meegaan benoemt in de mail.

Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door Ilse Wessels