Klacht: Annulering van reis Door sunweb

op 16 mei 2018 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Op 15 mei boeken mijn vrouw en ik een reis naar karpathos we wilde onze kleinzoon van 9 ook eens laten zien waar wij altijd heen gaan het was een mooie aanbieding voor 1088 euro voor 11 dagen voor zijn drieën sunweb maakt zijn aanbieding altijd geel we kregen alle bevestigings papieren en we deden de aanbetaling ook vertelde we onze kleinzoon dat hij mee mocht naar Griekenland op 16 mei werden we gebelt Door sunweb dat die reis niet door ging we komen wel maar dan moesten we 300 euro pp bij betalen ook werd ons niet iets anders aangeboden wij gaan nu al ongeveer 10 jaar met sunweb weg maar dit slaat alles dit komt puur Door sunweb zelf wij willen dan ook zo.n zelfde soort reis als compasatie mvg eef slaman

Als we een zelfde soort reis krijgen aangeboden voor ongeveer de zelfde prijs

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 17 mei 2018 om 13:16 geantwoord

Beste meneer Slaman,

Ten eerste wil ik graag vooropstellen dat ik het heel erg vervelend en jammer vindt voor jullie kleinzoon (en voor jullie uiteraard ook), die zich had verheugd op de vakantie. Echter staan wij in ons recht betreft het herroepen van het aanbod. Zo is dit ook terug te lezen in de algemene voorwaarden, waar u tijdens het boeken mee akkoord bent gegaan:

Het aanbod van de reisorganisator is vrijblijvend en kan zo nodig
door deze ook nog na aanvaarding door de reiziger van het aanbod
en eventuele bevestiging door de reisorganisator, worden herroepen.
Herroeping wegens correctie van fouten in de berekening van de
reissom of van andere fouten is toegestaan. De herroeping dient zo
spoedig mogelijk, doch in ieder geval binnen 24 uur (reizen naar Europa
en de Middellandse Zeelanden) respectievelijk binnen 48 uur (reizen
naar overige bestemmingen) na de dag van aanvaarding te geschieden
onder opgaaf van redenen.

Helaas kunnen wij om deze reden de vakantie alleen aanbieden tegen de actuele prijs en helaas niet voor de prijs waarvoor u hem in eerste instantie heeft geboekt. Ik heb direct gekeken voor een alternatieve vakantie voor jullie, maar helaas heb ik in de prijsklasse van €1000,- voor 3 personen niets meer beschikbaar in de 2e week van augustus. Excuses voor het ongemak.

Team Webcare Sunweb

Heeft op 17 mei 2018 om 13:27 geantwoord

Zo als gewoonlijk bij sunweb of andere grote bedrijven totale minachting voor de klant de prijs is zelf Door sunweb op de site gezet en al die kortingen is voor ons ondoorzichtelijk dus waardeloze oplossing eef slaman

Alle klachten die gemeld zijn door Evert slaman