Klacht: afhandelen busongeluk spanje

griekie50 op 12 mei 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

dat we helemaal niks vergoed krijgen na een ernstig busongeluk tijdens de reis vanaf het vakantieverblijf naar het vliegveld in malaga

Gewenste Oplossing:

enigszins een tegemoetkoming in de kosten of een andere reis aanbieden

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

7 jaren geleden - Beste meneer Griekspoor, Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar mijn collega's van de afdeling Customer Support. Binnen 2 weken ontvangt u een ontvangstbevestiging of een inhoudelijke reactie. Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 14 juni 2017 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Griekspoor,

Zojuist heb ik contact gehad met mijn collega's van Customer Support over de status van uw bericht. Zij hebben hier een reactie over ontvangen.
Zij sturen u deze week een mail met daarin meer informatie over eventuele stappen.
Ook geven zij hierin de informatie welke naar uw belangenbehartiger is gegaan.

Met vriendelijke groet,
Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door