Klacht: 3 kamer bungalow san valentin

op 22 juni 2012 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

vorig jaar eind oktober hadden wij voor 15 dagen een 3 kamer bungalow san valentin gran canaria. Wil weer een reis boeken vertrek 24 oktober naar dezelfde lokatie 15 dagen maar tot onze verbazing zijn er alleen 2 kamer bungalows.

Wij willen graag een 3 kamer bungalow San valentin Terra floor.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 22 juni 2012 om 17:26 geantwoord

Bedankt voor uw bericht. Op onze website is de vakantie die u wenst, met een 3-kamer bungalow boekbaar. U kunt op onze website bij de accommodatie in het prijsoverzicht de maand van vertrek selecteren, het aantal reisdagen en het type bungalow. Er zijn nog voldoende 2-kamer bungalows en 3-kamers bungalows beschikbaar. Wij zullen morgen telefonisch contact met u opnemen om de boeking voor u te maken.

Wilt u in de toekomst informatie opvragen over ons aanbod of over uw boeking, dan kunt u ons een e-mail sturen: info@sunweb.nl of telefonisch bereiken op: 0900-0290. Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 18.00 uur. Op zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur. Op zondag zijn wij gesloten.

Reactie van de melder van de klacht swollboy

7 jaren geleden - Geweldig dank u wel.

Reactie van de melder van de klacht swollboy

7 jaren geleden - Dus niet,kan geen 3 kamer bungalow krijgen. wij willen graag 24 okt / 7 nov.vanaf vliegveld Eelde

Bericht van SunWeb

7 jaren geleden - Bedankt voor uw bericht. Zoals telefonisch met u is afgesproken, vragen wij voor u bij de accommodatie na wat de mogelijkheden zijn. Zodra wij meer informatie hebben, nemen wij direct contact met u op.Met vriendelijke groet,Afdeling Webcare Sunweb Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door swollboy