Klacht: Stroomtarief jaarnota

op 29 april 2016 over Greenchoice in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorig jaar april een stroomtarief afgesproken voor een jaar. Nu hanteert men op de jaarnota een hoger tarief. Dit scheelt op jaarbasis ca. €130
Maar na herhaalde berichten wordt ik het bos ingestuurdmet vage verhalen

Gewenste Oplossing:

Als het vernoemde tarief zoals afgesproken in 2015 gehanteerd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greenchoice over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greenchoice in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greenchoice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greenchoice

Heeft op 02 mei 2016 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Dijksma,

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken. Hartelijk bedankt voor uw tijd. Erg vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring heeft met onze service. Dit is uiteraard niet onze bedoeling, mijn excuses!

Zoals algesproken heb ik u per mail een toelichting gestuurd van uw jaarnota.

Met vriendelijke groet,
Susanne
Greenchoice

Alle klachten die gemeld zijn door Sven Dijksma