Klacht: Storing E:62:10

op 04 april 2017 over Sony in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ruim 3 jaar geleden een camera gekocht van 395.00
Een fantastisch apparaat.
Kregen in onze vakantie een storings melding in onze toestel E:62:
Garantie was net verlopen daar waren we van op de hoogte.
Wij terug naar de winkel waar wij deze hadden gekocht en kregen na ruim 3 weken een factuur voorgeschoteld van 341,28 euro als wij het lieten repareren.
Laten we het niet repareren betalen we even goed nog eens 86,00 euro.
Het vreemde is dat je een storing te zien krijgt in het apparaat dat ze 3 jaar geleden al ingebouwd hadden.
Met andere woorden deze storing gaat komen we vermelden maar gelijk de code erbij.
Kijk je op internet dan val je van schrik achterover zoveel mensen met de zelfde klacht.
Dat er iets kapot kan gaan is duidelijk, maar dan een storing verhelpen waar Sony van op de hoogte is en met zulke bedragen, onbegrijpelijk.
Daarom deze klacht naar Sony en de winkel waar wij deze hebben gekocht want ook zij hebben niets gedaan met deze klacht/storing.

Gewenste Oplossing:

Hopen dat ze met een betere oplossing komen dan dit.
Zoniet dan zullen wij dit zeker kenbaar maken bij familie ,kennissen en Facebook.
iets kopen van 391 euro en na ruim 3 jaar na reparatie weer 341 euro betalen van iets wat blijkbaar standaard voor komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wim.weerd@casema.nl