Klacht: storing!

op 30 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Afgelopen donderdag een bestelling geplaatst, geen bevestigingsmail ontvangen en ook de bestelling niet terug te vinden in mijn account, dus de volgende dag gebeld met de klantenservice. Gelijk kreeg ik te horen dat er een storing was en dat er momenteel geen bevestigingsmails verzonden werden. Later een medewerker aan de telefoon gehad, kon mij niet verder helpen. Het enige wat gezegd werd was dat de storing snel verholpen werd, nu 4 dagen verder na mijn bestelling en nog is er een storing, maar ik heb wel een flink bedrag betaald voor mijn product. De service is vandaag besteld, morgen in huis. Ik baal hier echt van!!! De site zal wel weer overbelast zijn door de actie die media markt heeft maar dit is geen excuus. Ik wil nu weten waar mijn betaalde bestelling blijft. Dan volgende x maar ergens anders meer betalen en wel zeker zijn van een betere service!

Dat ik mijn product krijg zoals jullie die aanbieden!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariska Nienhuis