Klacht: Stopzetten abonnement dalurenkaart

op 16 september 2018 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een aantal maanden geleden mijn dalurenabonnement opgezegd. Via messenger beloofde de medewerker om een bedrag van 48,- retour te storten. Het zou binnen drie weken op mijn rekening staan. Inmiddels zijn we maanden verder en het staat er nog niet. Nu weet ik dat vertragingen bij de NS normaal zijn, maar dit duurt mij iets te lang. Na regelmatig contact richting NS en het stilzwijgen ben ik het zat. Graag spoedige oplossing!

Gewenste Oplossing:

Als het geld op mijn rekening is gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra0668