Klacht: Stofzuigerslang

op 19 januari 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

Tijdens onze laatste verhuizing is onze stofzuiger na jaren trouwe dienst kapot gegaan , en besloten we voor een Philips te gaan. Opzich zijn we heel tevreden of de stofzuiger zelf, maar nadat mijn dochter een keer is gaan stofzuigen ( ongeveer 3 maand na aankoop ) is er een stukje plastic afgebroken, precies daar waar de slang de stofzuiger in gaat. Helaas bon kwijt en cash betaald. Maar al geruime tijd zuigen wij dus niet meer fijn, constant vliegt de slang los en moet je dus weer naar de stofzuiger lopen om het te verbinden. Duktape etc , we hebben al van alles geprobeerd , maar het blijft niet goed vast zitten. Vandaag was de maat vol , doordat de slang weer eens los schoot en bij mijn kind op zijn blote voeten terecht kwam. Niet de eerste keer dat dit gebeurd en ook vast niet de laatste. Is hier een oplossing voor ?

Als ik weer fijn en veilig kan zuigen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ciaravond