Klacht: Stofzuiger snoer krult steeds op.

Jpelgrim op 07 februari 2021 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Het snoer van mijn stofzuiger krult steeds op, tot tweemaal toe snoer vervangen waar je steeds 2 maanden op moest wachten. Voor een stofzuiger van 1 jaar oud zou dat toch niet mogen. Elke keer het verwijd dat ik het snoer niet helemaal uitrol. Wat niet waar is. Je schiet er niks mee op. Het is een welles nietes spelletje. Wat heb ik een spijt dat ik voor een AEG stofzuiger heb gekozen.
Service en klacht worden erg traag en slecht behandeld.

Als klacht echt opgelost en hersteld wordt.
In slechtste geval een andere stofzuiger.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van AEG

1 jaar geleden - Goedendag, wat vervelend dat u meerdere keren problemen hebt gehad met uw stofzuiger. Op basis van de gegevens zien wij echter geen melding terug in ons systeem. We zouden u natuurlijk graag helpen met het oplossen van het defect. U kunt het apparaat hiervoor opsturen naar onze werkplaats, kunt u aangeven of u dit wil? Dan kan ik u de instructies mailen. Met vriendelijke groet, Anjuli AEG Webcare

Reactie van de melder van de klacht Jpelgrim

1 jaar geleden - Wat aardig maar inmiddels de stofzuiger weer bij expert om de hoek geschoven met voor de derde keer dezelfde klacht. Hun gaan nu contact opnemen met AEG. Wel raar nadat hij al een keer volgens zeggen bij de AEG is geweest. Maar we wachten af. Mocht dit weer op niets uit draaien dan neem ik graag weer contact op met u. Met vriendelijke groet, Monique Pelgrim.

Bericht van AEG

1 jaar geleden - Laten we hopen dat u er op deze manier al uitkomt! Met vriendelijke groet, Anjuli AEG Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jpelgrim