Klacht: stofzuiger kapot

op 20 juli 2016 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Mijn stofzuiger van AEG is kapot. Een AEG-Jetmax dust&gone.
De stofzuiger is ongeveer 4 jaar oud maar ik vind het ontzettend jammer.
Wij hadden toen besloten om een dure stofzuiger te kopen ong.175,–euro.
Bij een zaak in Cuijk die momenteel failliet is.
Ik gebruik de stofzuiger elke dag, ik heb een gezin met 2 grote kinderen en geen huisdieren.
Inmiddels is het snoer al ingekort, de slang is bij het aansluitpunt met de stofzuiger kapot gegaan (geplakt dus) en nu kan ik de volume nog maar op 3 zetten, daarboven geeft de stofzuiger een hoge fluitgeluid.
Ik vind dit gewoon kei-zonde! Wij hebben verschillende artikelen van AEG in gebruik, ze hebben vaak een lange levensduur maar helaas dit product hoort hier niet bij.
Het bedrijf in Cuijk kan ik hiervan niet meer op de hoogte brengen vandaar dit mailtje.

Ik hoef geen nieuwe onderdelen ofzo, de garantie is volgens mij al vervallen,de streepjescode kan ik ook niet meer lezen omdat de sticker onderop zit.
Maar ik wil het gewoon even melden, ik vind echt gewoon kei-zonde.
En misschien is dit een mailtje ter ondersteuning bij fabricage dat daarop gelet wordt.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AEG

Heeft op 26 juli 2016 om 15:52 geantwoord

Goedemiddag,
Goed om even contact te hebben gehad! Wij vinden het jammer te horen dat u problemen ervaart met uw stofzuiger. Op basis van de door u omschreven defecten kunnen er diverse oorzaken zijn. Zoals aangegeven kunt u het apparaat ter diagnose/reparatie naar ons toezenden.
Els
AEG Webcare