Klacht: Status van klacht

op 09 juli 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Ik heb een klacht bij u ingediend over Youfone. Nu staat er in de status van de klacht dat deze is opgelost.
Dit is niet correct. Het enige wat er gebeurd is dat youfone gereageerd heeft maar de klacht is niet opgelost.
Een klacht is pas opgelost als beide partijen tevreden zijn

uitleg

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 10 juli 2017 om 14:13 geantwoord

Beste H. van Rijn,

Ik zie dat Youfone de volgende toelichting bij uw klacht heeft geplaatst. Ik begrijp dat u niet tevreden bent, en ik raad u daarom aan de klachtafhandeling van Youfone te beoordelen met een negatief cijfer. Wij kunnen helaas verder niks voor u betekenen.

\"Het verbruik dat je in MyYoufone ziet is het daadwerkelijke verbruik, als er dus mb's verbruikt worden, zie je dat daar terug. Wifi verbruik wordt door ons niet geregistreerd, hiervoor zullen er dus nooit mb's worden afgenomen. In 3 dagen tijd 8 keer 59.67MB verbruiken is wel degelijk mogelijk. Ik kan geen compensatie bieden helaas, er is namelijk niets om te compenseren. Het daadwerkelijke verbruik wordt door ons geregistreerd en hiervoor word je gefactureerd.\"

Tom@Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door H. van rijn