Klacht: Status bijwerken onmogelijk!

op 25 september 2016 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een klacht over een bedrijf vorig jaar door mij gemeld is inmiddels naar volle tevredenheid opgelost door het bedrijf.
Het is echter niet mogelijk de status van de klacht hier te wijzigen, welke browser ik ook probeer, ik krijg de melding: “You are not allowed to view this page.”
Dit is niet eerlijk tegenover het bedrijf en ik voel me ook een beetje belazerd. Als klachten opgelost worden, moet dit ook zichtbaar zijn.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de status van mijn klacht kan wijzigen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 25 september 2016 om 17:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Maarten,

Vervelend, een oplossing kan zijn om even uit te loggen en vervolgens de cookies te verwijderen. Daarna kun je als het goed is gewoon inloggen via www.klacht.nl/login en daar de status van je klacht aanpassen. Mocht dit niet lukken, mail dan de link van je klacht naar tom@klacht.nl. Dan passen wij de status van de klacht voor je aan.

Met vriendelijke groet,
Tom

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten Boeren