Mijn Klacht:
Enkele weken geleden benaderd door medewerkster van de Staatsloterij,vanwege een betaling van afterpay zou ik 1 trekking mogen meespelen met een extra lot. Meerdere malen gevraagd of dit eenmalig was aangezien ik niet aan een abonnement wil vastzitten. Dit werd bevestigd en met een extra lot.
Enkele weken later krijg ik vervolgens een bevestigingsbrief binnen dat ik aan een abonnement vast zit en dit was niet de bedoeling.
16 feb gebeld met Sonja van de klantenservice gebeld (nummer op de bevestigingsbrief brief geeft geen gehoor dus op internet opgezocht, ook erg vreemd) en bleek om abonnement te gaan. Ik hoorde na het vertellen van mijn verhaal een zucht dus volgens mij niet de eerste die voor een dergelijke zaal beld. Zou opgezegd worden na de eerste trekking en jammer dat het niet duidelijk voor me was gaf ze door. Ik gaf vervolgens nog even aan dat ik het wel goed had begrepen maar dat ik eigenlijk voor de gek gehouden ben met onjuiste informatie, en gaf aan dat ik nog een klacht zou indienen.
Gewenste Oplossing:
Excuses en dat ze stoppen met deze mislijdende praktijken.
