Klacht: Ongetrainde medewerker klantenservice

op 16 januari 2020 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Vandaag ben ik gebeld door de klantenservice van de Staatsloterij. Ik gaf aan geen interesse te hebben in wat zij ook verkocht en dat ik momenteel in het buitenland zit dus dat gesprek kost mij geld. Zij gaf aan via de Wi-Fi te bellen en dat het geen geld kost. Prima maar alsnog geen interesse. Waarop de dame antwoord nou dan niet dan krijg je ook niet te weten wat ik voor je had. Ik gaf aan dat ze wel bijdehand kon blijven doen maar nogmaals ik zit in het buitenland. Ze zei dan ga ik de buurman wel bellen. Ik vroeg of ze nog der verhaal ging doen of niet. En of ik een miljoen had gewonnen, want dat is voor mij goed nieuws. Ze antwoordde dat ze dat niet wist. Ik kreeg het verhaal niet te horen wat ze voor me had en ze hing zo op! Erg professionele medewerkers heeft de Staatsloterij niet in dienst. Zeker niet als je mensen wilt binnen halen die toch nooit wat winnen!

Ik ben pas tevreden wanneer de Staatsloterij de prijzen op een eerlijke manier verdeeld! Niet wanneer mensen een hele straat kopen dan alleen 50 euro winnen! Ik was daarbij dus ik kan dat beamen. Mensen spelen met hoop dat ze wat winnen maar de Staatsloterij is een grote boef!

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

Alle klachten die gemeld zijn door Maniram_84